Kim de Rooij

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Ik ben Kim, 17 jaar (bijna 18) en ik woon in Naaldwijk, een dorp in Zuid-Holland.

Voorheen heb ik meerdere banen gehad maar ik ben gestopt met werken voor mijn reis naar Ghana. In mijn vrije tijd doe ik leuke dingen met vriendinnen, doe ik vrijwilligerswerk met gehandicapten kindertjes bij de logeerhof en ga ik zo vaak mogelijk naar optredens van O'G3NE, 3 prachtige meiden die heel veel voor mij betekenen.

Na de zomer hoop ik aan de opleiding HBO-V te beginnen om uiteindelijk te kunnen gaan werken in de zorg met kinderen, en een bijbaantje te vinden waarbij ik veel contact heb met kinderen.

Over mijn reis

Op 4 Juli 2015 zal ik naar Ghana vertrekken om mijn droom in vrijwilligerswerk te doen in Afrika uit te laten komen. 6 weken lang zal ik verblijven in een gastgezin in Tamale en een handje helpen op de Kidz Active School. Ook zal ik het project Judah Mahama op mij nemen, om de meiden tussen de 12 en 21 jaar wat Engels en rekenlessen te geven en vooral heel veel plezier met ze te maken!

Bezochte landen

Ik heb 6 landen (3%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Spanje, Turkije.